8. září 2010

Mongolskem UAZem - 2. část - Pouští

Poušť byla plná zážitků, viděli jsme písečné duny, spali v mongolském hostelu, jedli velbloudí sýr a také jsme absolvovali jízdu na velbloudovi. Já jsem se toho svého docela bála, pořád cenil zuby a snažil se drbat hlavou na hrbu. No, myslím, že já i můj velbloud jsme si oddechli, když byla jízda u konce.



Jakub: Mně se velbloudi moc líbili, chvílemi jsem měl i naivní pocit, že mně ten můj poslouchá, když se nechal přesvědčit k doběhnutí naší malé karavany. Pan majitel jel první, prozpěvoval si a moc si nás nevšímal.







Před odjezdem z pouště jsme se ještě podívali na místo nejslavnějších mongolských dinousauřích vykopávek. Kromě nádherných pohledu na útesy planoucí v západu slunce jsme nic neobjevili a tak se nás netýkal pokyn ze vstupenky “nedotýkat se peleontologických nálezů“.



1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jakube,
k velbloudum mám jednu poznámku - možná k nim máš blíž, protože už jsi na něm minimálně seděl. Někde by se našla fotka od Velké Zdi, kde pozuješ na velbloudu.
Držíme Vám palce
Táta & Anička